Som en ekstra service til våre kunder, gjør vi det mulig for deg å hente din ordre selv i Stokke.

Pick up Point
Borgeskogen 47
3160 Stokke

Trykk her for kart

Åpningstider
Mandag-Fredag 08.00 - 16.00 - Stengt mellom kl 11.30 - 12.00 (Lunsj)

Tidsfrist
Ordre som legges før kl. 13.00 kan normalt hentes samme dag. Da vi ikke kan garantere at din ordre blir ferdig samme dag, anbefaler vi at du logger deg inn på "min side" og kontrollerer ordrestatus. Du kan også kontakte kundeservice for assistanse - telefon 40 60 11 11.

Varsling
Når din ordre er klar til henting vil du bli varslet med en leveringsbekreftelse på e-post. Vær vennlig og vent på denne varslingen før du kommer for å hente din ordre. For rask betjening, ta med ditt ordrenummer.

Liggetid
I henhold til Posten og Skadedyrbutikkens rutiner er frist for avhenting på postkontor/post i butikk eller Pick up Point 14 dager. Uavhentede pakker belastes med retur/håndteringsgebyr.

Ulike fraktmåter
Skadedyrbutikken tilbyr ulike fraktmåter, du velger selv mellom disse i kassen når du plasserer ordren. Fraktpris for de ulike alternative fraktmåtene vises før du bestiller, slik at du nøyaktig vet hva ordrebeløpet er. Enkelte fraktmåter er kun tilgjengelige for enkelte postnummer, eller har begrensninger på vekt/volum. Husk å bruke korrekt adresse og postnummer på leveringsadressen din!

Fremsendingstid: Fremsendingstid varierer på de ulike fraktmåtene og hvor i landet pakken skal sendes. Normal leveringstid er 2-3 dager.

Betalingsmåter: VISA / MasterCard / Klarna faktura / Klarna konto / Vipps

Forhandlere: Faktura.

Levering til private og bedrifter: Kun de fraktmåter som er gyldig for ditt kundesegment blir synlig i kassen.

Sporing: Du får tilsendt leveringsbekreftelse med sendingsnummer som du kan spore din pakke med på www.posten.no

Ulike fraktmåter:

Klimanøytral Servicepakke
Ordren sendes normalt samme dag eller dagen etter bestilling, forutsatt at alle varen(e) er på lager.

Sporing: Sendingen kan spores fra ”Min Side” Ordrehistorikk/Pakkesporing, eller via Postens sporingssider.

Levering: Ditt lokale postkontor.

Posten Hjem på kvelden/på døren
Ordren sendes normalt samme dag eller dagen etter bestilling, forutsatt at alle varen(e) er på lager. Dette tilbudet er ikke for alle, gå inn på posten sine sider og sjekk postnummeret ditt.

Vekt/Levering: Maks vekt 35kg. Levering skjer mellom 17-21 på hverdager.

Sporing: Sendingen kan spores fra ”Min Side” Ordrehistorikk/Pakkesporing, eller via Postens sporingssider.

Posten Express Dør-Dør: over natten
Ordren sendes samme dag om ordren bestilles før kl. 15, forutsatt at alle varen(e) er på lager. Express: over natten er tilgjengelig for webkunder. Varen er levert hos deg innen 24 timer.

Sporing: Sendingen kan spores fra ”Min Side” Ordrehistorikk/Pakkesporing, eller via Postens sporingssider.

Pick Up Point
Spar frakt og hent din ordre selv på et av våre Pick Up Points.

Leveringssteder
Skadedyrbutikken AS leverer kun til fastlands-Norge og Svalbard. Har du spørsmål om levering utenom fastlands-Norge, kontakt oss på post@skadedyrbutikken.no eller 40 60 11 11.

Pakkesporing
Lagervarer sendes normalt i løpet av en til to virkedager. Vi forsøker naturligvis å sende samme dag, men dette avhenger av sesong og bestillingstidspunkt. Transporttiden varierer avhengig av leveringsadresse og hvilken fraktmåte du velger. Sjekk Ordrebekreftelsen din for nærmere detaljer. Tidspunktet du bestiller avgjør når vi kan plukke, pakke og sende din ordre.

Er vi utsolgt for varene, får du oppgitt ny dato for når varene kommer inn til oss på nettsiden. Husk at det normalt tar en dag fra denne dato til varene blir klargjort for forsendelse. Legg også merke til at du kan ha en annen dato på din ordrebekreftelse enn det som vises på web, siden vi tildeler utsolgte varer etter hvert som vi mottar bestillinger.

Når varene er klargjort for forsendelse fra vårt lager, sender vi en leveringsbekreftelse pr e-post til adressen du har oppgitt. Leveringsbekreftelsen sendes før transportøren henter varene hos oss, derfor kan det ta noen timer før pakken kan spores. For å spore forsendelsen din, kan du bruke pakkesporing direkte fra "Min side" slik at du slipper å kontakte oss for å finne ut hvor pakken er.

Du har rett til å heve kjøpet dersom vi ikke kan levere pakken innen avtalt tid.

Posten
Pakkesporing: Posten

Bring
Pakkesporing: Bring

Det er fra pakken er sendt ditt ansvar som kunde å hente pakken, noe som også inkluderer at du er ansvarlig for å spore og holde følge med pakken. Dette kan gjøres ved sporingsnummer som mottas på e-post, ved å logge inn på kontoen din eller ved å ringe oss. MERK: Posten sender ikke lenger ut hentelapper. Sørg selv for å være informert om din forsendelse.

Fraktkostnader
Skadedyrbutikken belaster frakt etter transportørens vanlige satser. Prisen varierer avhengig av fraktmåten du velger og vekt/volum på bestillingen. Estimert fraktpris vises når du går til kassen, og du ser også fraktprisen for ulike fraktmåter på din bestilling. Det er ingen skjulte kostnader når du handler hos Skadedyrbutikken.

Fraktfri handel
Når du oppnår fraktfri handel på din ordre, gjør vi oppmerksom på at ordrer med betalingsmåte Postoppkrav fortsatt vil bli belastet Oppkravsgebyr. Ved valg av leveringsmåte hjem på dør tilkommer et utkjøringstilegg.