Pakkesporing

Lagervarer sendes normalt i løpet av en til to virkedager. Vi forsøker naturligvis å sende samme dag, men dette avhenger av sesong og bestillingstidspunkt. Transporttiden varierer avhengig av leveringsadresse og hvilken fraktmåte du velger. Sjekk Ordrebekreftelsen din for nærmere detaljer. Tidspunktet du bestiller avgjør når vi kan plukke, pakke og sende din ordre.

Er vi utsolgt for varene, får du oppgitt ny dato for når varene kommer inn til oss på nettsiden. Husk at det normalt tar en dag fra denne dato til varene blir klargjort for forsendelse. Legg også merke til at du kan ha en annen dato på din ordrebekreftelse enn det som vises på web, siden vi tildeler utsolgte varer etter hvert som vi mottar bestillinger.

Når varene er klargjort for forsendelse fra vårt lager, sender vi en leveringsbekreftelse pr e-post til adressen du har oppgitt. Leveringsbekreftelsen sendes før transportøren henter varene hos oss, derfor kan det ta noen timer før pakken kan spores. For å spore forsendelsen din, kan du bruke pakkesporing direkte fra "Min side" slik at du slipper å kontakte oss for å finne ut hvor pakken er.

Du har rett til å heve kjøpet dersom vi ikke kan levere pakken innen avtalt tid.

Tollpost

Pakkesporing: www.tollpost.no

Posten

Pakkesporing: www.posten.no

Bring

Pakkesporing: www.bring.no

Det er fra pakken er sendt ditt ansvar som kunde å hente pakken, noe som også inkluderer at du er ansvarlig for å spore og holde følge med pakken. Dette kan gjøres ved sporingsnummer som mottas på e-post, ved å logge inn på kontoen din eller ved å ringe oss. MERK: Posten sender ikke lenger ut hentelapper. Sørg selv for å være informert om din forsendelse.